دوربين مداربسته پانوراميك 12 مگاپيكسلي جديد شركت Avigilon

۱۸ بازديد

دوربين مداربسته پانوراميك 12 مگاپيكسلي جديد شركت Avigilon

شركت اويجيلون (Avigilon) خط توليد سري جديد دوربينهاي مداربسته Fisheye(چشم ماهي) خود را با نام H4 راه اندازي كرد. دوربينهاي مدار بسته جديد شركت Avigilon در دو مدل با زاويه ديد پانوراميك 360 درجه قادر هستند در 6 مگاپيكسل با 30 فريم و در 12 مگاپيكسل با 20 فريم در ثانيه به ضبط تصاوير بپردازند.

در تبليغات اين شركت آمده است كه اين دوربينهاي مدار بسته به تكنولوژي LightCatcher و HDSM(مديريت جريان تصويري HD) و كارايي در نور كم و مديريت پهناي باند مجهزند. ضمن اينكه از تحليلگر ويدئويي داخلي نيز برخوردار خواهند بود و بدليل وجود اين قابليت بر روي خود دوربين مداربسته Avigilon، محدوديتي در استفاده از دستگاه VMS از برندهاي ديگر احساس نمي شود.

برد سيستم نور IR يا ديد در شب اين دوربينهاي مداربسته حداكثر 10 متر را پوشش خواهد داد. استاندارد IP66 در اين محصولات استفاده از آنها را در محيط آزاد ممكن مي سازد. ضمن اينكه استاندارد IK10 آنها را در مقابل تخريب مقاوم كرده است.

دوربينهاي سري H4 Fisheye از پروفايل ONVIF سطح S پشتيباني مي كنند كه در سازگاري با محصولات سيستم نظارت تصويري به مشكل بر نخوريد.

در هر دو مدل از سنسورهاي CMOS استفاده شده است. البته در مدل 6 مگاپيكسلي سايز سنسور 1/1.8 اينچ و در مدل 12 مگاپيكسلي 1/2.3 اينچ مي باشد. هر دو مدل از كدك H.264 استفاده مي كنند.قابليت PTZ الكترونيكي يا ديجيتالي نيز شايد از ويژگيهاي معمول بحساب بيايد.

شركت Avigilon سعي كرده است اين سري محصولات را در دسته دوربينهاي مدار بسته اقتصادي و مقرون به صرفه به بازار ارائه دهد.

  1. دوربين مدار بسته دام 
  2.     تجهيزات دوربين مداربسته 
  3.    دوربين مدار بسته بولت
  4.     دوربين مداربسته براي منزل
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.