8. پرونده‌ها را همانطور كه هست در ابر بارگذاري كنيد

۲۷ بازديد

پرونده‌ها را همانطور كه هست در ابر بارگذاري كنيد

شما واقعاً بايد با همگام سازي پرونده‌هاي خود در فضاي ابري، اين گيگابايت GB را در حافظه دستگاه خود ذخيره كنيد. اگر فكر مي‌كنيد در حالي كه راحت در ابر نشسته‌ايد داده‌هاي شما ايمن است ... خوب، اينطور نيست. اكثر شركت‌هاي موجود در فضاي ابري در صورت تمايل به پرونده‌هاي شما دسترسي دارند. علاوه بر اين، آن‌ها در معرض حملات سايبري و نقض داده‌ها هستند كه مي‌توانند داده‌هاي حساس شما را در اشتباه قرار دهند. مي‌توانيد با رمزگذاري پرونده‌هاي خود قبل از بارگذاري آنها در فضاي ابري، از اين امر جلوگيري كنيد و اسرار خود را محرمانه نگه داريد، مهم نيست. استفاده آسان از ابزارهاي رمزنگاري داده مانند PARTLocker به شما كمك مي‌كند.

9. روي پيوندهاي موجود در ايميل‌هاي عجيب كليك كنيد

اين يك مثال عالي از رفتار بد آنلاين است. بسياري از هكرها و بدافزارها موفق هستند زيرا افراد ايميل‌هايي را كه از غريبه‌هاي تصادفي دريافت مي‌كنند باز مي‌كنند. اين امر به عنوان فيشينگ (فيشينگ) شناخته مي‌شود و براي افراد بيشتري از آنچه انتظار مي‌رود رخ مي‌دهد. هدف از ايميل‌هاي فيشينگ فريب كاربران براي بازديد از وب سايت‌هاي جعلي است. از آنجا، هكرها مي‌توانند به راحتي بدافزار را روي دستگاه قرباني خود نصب كنند يا رمزهاي عبور، اطلاعات كارت اعتباري و ساير اطلاعات شخصي آنها را بدزدند.

 

بنابراين درس در اينجا ساده است: اگر منبع را نمي‌دانيد يا به آن اعتماد نداريد، روي پيوند كليك نكنيد.

10. پيوندها را بدون تفكر بارگيري كنيد

تا زماني كه آماده نشويم - هيچ پيوست شماتيك را بارگيري نكنيد. اگر فرستنده را نمي‌شناسيد، فقط روي ايميلي كه دريافت كرده‌ايد كليك نكنيد. اين امر خصوصاً درصورتي كه در محل كار خود باشيد بسيار صادق است، زيرا هكرها مي‌توانند به پرونده‌هاي حساس شركت شما دسترسي پيدا كنند.

11. استفاده از سايت‌هاي HTTP

اگر هنگام مرور وب به URL هاي وب سايت توجه نكرده‌ايد، بايد اين كار را شروع كنيد. "HTTP" در پيشوند آدرس نشان مي‌دهد كه اتصال شما ايمن نيست، به اين معني كه جاسوس افزار مي‌تواند داده‌هاي شما را با اين وب سايت به اشتراك بگذارد. اين امر به ويژه براي پرداخت‌هاي آنلاين و مواردي كه مجبور به ارائه اطلاعات شخصي هستيد بسيار خطرناك است. براي ايمن ماندن، فقط به سايتهايي نگاه كنيد كه از اتصال رمزگذاري شده SSL مشخص شده توسط HTTPS استفاده مي‌كنند.

 

اگر به هر دليلي نياز به بازديد از وب سايت‌هاي بدون امنيت داريد، ابتدا پسوند پارت وي پيان را فعال كنيد. اين ترافيك HTTP شما را با رمزگذاري قوي فراهم مي‌كند.

 

 

12. حساب بانكي خود را در Wi-Fi عمومي بررسي كنيد

اين به خصوص دردناك است زيرا همه ما عاشق Wi-Fi رايگان هستيم. با اين حال، شبكه‌هاي بي سيم عمومي معمولاً از حفاظت كافي برخوردار نيستند و كاربران خود را در برابر حملات "مرد ميانه" و ساير راه‌هاي ناپاك براي هكرها و جاسوسان براي دستيابي به اطلاعات شما باز مي‌گذارند.

 

هنگام استفاده از Wi-Fi عمومي، اطلاعات حساس را بررسي نكنيد، مخصوصاً اگر مربوط به كار يا پول باشد. يا بهتر از اين، فيلترشكن بخريد و از ارتباطات خود حتي در Wi-Fi عمومي محافظت كنيد.

13. روي پنجره‌هاي هشدار دهنده ويروس كليك كنيد

هنگام بازديد از وب سايت‌هاي خاص، ممكن است با پنجره‌هاي بازشو تهديد آميز روبرو شويد كه ادعا مي‌كنند بدافزار يا ويروس در رايانه شما پيدا كرده‌اند. روي آنها كليك نكنيد، زيرا آنها بيشتر سعي مي‌كنند بدافزار يا ابزارهاي تبليغاتي مزاحم را بر روي دستگاه شما نصب كنند

14. استفاده از "123456" به عنوان رمز عبور

اگرچه همه ما مي دانيم كه براي ايمن نگه داشتن اطلاعات خود به رمزهاي عبور قوي‌تر و بهتر نياز داريم، اما رايج‌ترين رمزهاي عبور براي نقض داده‌ها عبارتند از "رمز عبور" و "123456" قرباني جرائم اينترنتي نشويد - خلاق باشيد و با يك رمز عبور خوب و غير حساس كه از اطلاعات شما در برابر چشم كنجكاو محافظت مي‌كند، روبرو شويد.

15. بارگيري پرونده‌ها از سايت‌هاي طراحي شده

بارگيري رايگان فيلم‌ها، بازي‌ها و برنامه‌هاي دزدي دريايي به هيچ وجه جالب نيست و يكي از ساده‌ترين راه‌ها براي دريافت بدافزار است. در سايتهايي كه به آنها اعتماد نداريد بسيار دقيق باشيد، حتي بهتر - اصلاً به آنجا نرويد.

16. ضعف رمز عبور Wi-Fi

اگر رمزعبور قوي Wi-Fi خانگي نداريد، ممكن است مستعد هك شدن آسان باشيد. اگر مجرمان اينترنتي به شبكه شما نفوذ كنند، مي‌توانند شما را شنود كنند و اطلاعات شخصي شما را جمع آوري كنند.

 

يكي از بهترين راه‌ها براي ايجاد (و مهمتر از همه به خاطر سپردن) رمزهاي عبور خود استفاده از رمزهاي عبور است. مي‌توانيد از كلمات اين آهنگ كه دوست داريد استفاده كنيد و يا يك عبارت اصلي بياوريد و سپس با استفاده از نمادها و اعداد خاص آن را كوتاه كنيد. به عنوان مثال: "من از زندگي شخصي‌ام مراقبت مي‌كنم. ارائه دهنده اين نام مجاز نمي باشد من پارت وي پيان است "اين عبارت را مي‌توان به يك رمز عبور بسيار قوي تبديل كرد" 1camghyrfp.MVpiftgtN "

17. پذيرش كليه شرايط نصب نرم افزار

خواندن شرايط و ضوابط هر بار كه مي‌خواهيد يك برنامه جديد نصب كنيد، درد بزرگي است و هيچ كس تعجب نمي‌كند كه بدون اينكه خود را به زحمت نگاه كنيد به آنچه در آنجا نوشته شده است، روي "موافقم" كليك كنيد. با اين حال، بايد سعي كنيد خواندن حداقل برخي از اين اصطلاحات را به يك عادت جديد تبديل كنيد.

 

با موافقت با شرايط بدون خواندن آنها، مي‌توانيد اجازه دهيد

خلاصه

خلاصه اينكه براي امنيت بيشتر اطلاعات شخصيتون حتما فيلترشكن امن و پرسرعت بخريد

 

دريافت وام آني بدون ضامن و فوري

۲۱ بازديد

دريافت وام آني بدون ضامن و فوري

در شرايط كنوني كشور و با اين وضعيت اجتماعي و اقتصادي، شرايط پرداخت وام و همچنين دريافت وام تبديل به امري سخت و غير ممكن شده است. اين در حالي است كه تقريباً عموم مردم مي‌توانند با به ضمانت گذاشتن طلا، سكه و جواهرات خود نزذ موسسه‌هاي معتبر و يا بانك‌ها وام دريافت كنند.

 

وام طلا در واقع ساده‌ترين و دردسترس ترين نوع از وام‌ها مي‌باشد، زيرا همه ما مقداري طلا در منزل داريم كه مي‌توانيم با به ضمانت گذاشتن آن نزد ما وام آني و بدون ضامن دريافت كنيم. تسويه تسهيلات ارائه شده به شكل‌هاي مختلفي امكان پذير است و مطابق خواسته مشتري انجام خواهد شد. امكان تسويه تسهيلات دريافتي قبل از موعد مقرر نيز وجود دارد.

 

شرايط دريافت وام طلا

دريافت وام طلا شرايط خاص و پيچيده‌اي ندارد. شما مي‌توانيد معادل طلايي كه به ضمانت مي‌گذاريد وام و تسهيالت مالي دريافت كنيد. اين پرداخت هيچگونه ضامن، چك يا سفته‌اي نياز ندارد، در واقع طلاي شما ضامن شما و وامي كه دريافت مي‌كنيد، است.

https://txt.fyi/-/21121/990e9305/

فروش طلا يا وام طلا – چرا وام طلا؟

با توجه به نوسانات بازار طلا، سكه و ارز فروش آنها در اين شرايط كار سنجيده‌اي به نظر نمي‌رسد. اما بسياري از افراد به ناچار براي برطرف كردن مسئله مالي خود مجبور به فروش طلاي خود مي‌شوند. وام طلا اين امكان را براي آن دسته از عزيزاني كه در عين داشتن طلا، نياز به پول دارند، ايجاد مي‌كند، كه بدون فروش طلاي خود، مسئله? مالي خود را برطرف نمايند و پس از اتمام پرداخت اقساط وام گرفته شده، طلاي خود را پس بگيرند.

https://www.halosheaven.com/users/tala2021/

پرداخت اقساط = تحويل طلا به همان مقدار

پس از دريافت وام، شما به ميزاني كه وام خود را تسويه مي‌كنيد به همان ميزان هم از طلاي خود را تحويل مي‌گيريد براي مثال اگر شما ? ميليون تومان وام دريافت كرده‌ايد هنگامي كه پرداخت اقساط شما به ? ميليون برسد، معادل يك سوم از طلاي خود را تحويل مي‌گيريد و به همين ترتيب به ميزان پرداختي شما قسمتي از طلا خود را دريافت مي‌كنيد، در انتها در روز تسويه كل طلاي ضمانت شما به شما بازگردانده خواهد شد.

 

در ابتدا و در هنگام دريافت مبلغ وام، قراردادي ميان متقاضي دريافت وام و ما بسته خواهد شد كه نسخه‌اي از آن نزد گيرنده وام باقي خواهد ماند و اين خود ضمانت بازگشت طلاي وي پس از تسويه اقساط خواهد بود.

 

 

نامحدود بيانديشيد؛

وام فوري تا سقف نامحدود دريافت كنيد.

دريافت تسهيلات يا وام بانكي آن هم در زمان نياز همواره يكي از دغدغه‌هاي اصلي مردم به‌خصوص قشر مستضعف جامعه بوده، در اين ميان برخي از مردم براي رفع نياز ضروري‌شان به‌سراغ سيستم بانكي و برخي ديگر سراغ صندوق‌هاي قرض‌الحسنه خانگي و … مي‌روند.

در فروشگاه ما وام فوري تا سقف نامحدود با بازپرداخت يك ماهه الي دوساله پرداخت مي‌شود ولي نكته اينجاست كه ما پايين‌ترين سود و كارمزد ممكن را اخذ مي نمائيم. اميد است كه در اين شرايط بتوانيم به بهبود وضعيت اقتصادي هموطنانمان كمكي كنيم.

روش نگهداري انواع زعفران

۱۵ بازديد

روش نگهداري انواع زعفران

 

يكي از گياهاني كه كاربرد بسيار زيادي در طبخ انواع غذاهاي ايراني دارد زعفران مي باشد. اين گياه جادويي نه تنها براي خوش طعم كردن غذاها به كار مي رود، بلكه مصرف دارويي نيز دارد و از اين گياه در تهيه انواع داروهاي گياهي جهت درمان بيماري هاي مختلف بهره گرفته مي‌شود‌.

محصولي كه از گياه زعفران به دست مي آيد به صورت ادويه مورد استفاده قرار مي گيرد. گياه زعفران داراي انواع مختلفي است و شيوه نگهداري هر كدام از آنها با ديگري تفاوت دارد.

در اين مطلب تمامي  شيوه هاي نگهداري مختلف زعفران را بيان ميكنيم  تا در صورت خريد زعفران با روش هاي نگهداري طولاني مدت آن آشنا باشيد.

طبقه بندي زعفران

زعفران را مي توان بر اساس نوع چينش به صورت زير طبقه بندي كرد :

زعفران سرگل

زعفران نگين

زعفران پوشال

زعفران دسته يا دختر پيچ

خامه‌ زعفران

 

زعفران سرگل

اين نوع از زعفران رايج‌ترين نمونه زعفران است و اغلب مشتريان اين نمونه از زعفران را بيشتر مي‌شناسند.

در اين نمونه از قسمت زردي زعفران يا ريشه  آن خبري نيست و فقط قسمت قرمز رنگ زعفران يا كلاله آن به صورت جدا جدا و تميز كرده وجود دارد.

زعفران سرگل با نام هاي ديگري چون سر قلم، سر ريشه و ممتاز هم شناخته مي‌شود و در خارج از كشور هم به عنوان All-Red (كاملا قرمز) شناخته مي‌شود كه زعفران ممتاز مقداري خامه هم به همراه دارد؛ نهايتا اينكه در بين انواع زعفران، سرگل بيشتر از بقيه مصرف دارد.

زعفران پوشال

اگر بخواهيم اين نوع زعفران را با بقيه انواع مانند سرگل مقايسه كنيم، اين محصول مقداري زردي به همراه دارد اما درصد بيشتري از اين محصول را كلاله قرمز رنگ تشكيل مي‌دهد و فقط درحدود ? الي ? ميلي‌متر، خامه دارد.

در مقايسه با انواع زعفران ها مثل دسته اين محصول بخاطر وجود داشتن حجم بيشتري از  كلاله، رنگ دهي بالاتري دارد. بخاطر تركيب مقداري از خامه با كلاله در اين محصول، مشتريان هم اعتماد بيشتري هم به اين محصول براي اصل بودن آن دارند. زعفران پوشال داراي درجه بندي از درجه يك تا درجه سه است.

زعفران نگين

اين نوع زعفران حاوي رشته هاي قرمز رنگ ، ضخيم و بلند است و در مقايسه با پوشال معمولي زعفران نگين فاقد خامه مي باشد.

در ميان انواع زعفران، اين مدل خاصيت رنگ دهي فوق العاده بالايي دارد، هم چنين بسيار معطر است، و از نظر ظاهري، زعفران نگين بسيار حجيم و زيبا است.

زعفران دسته يا دخترپيچ

زعفران دسته تمامي رشته زعفران مي باشد كه  از ريشه سفيد تا كلاله قرمز رنگ آن را شامل مي شود.

اگر به تصوير اين نوع از زعفران نگاهي بيندازيد كلاله هاي قرمز رنگ را به همراه خامه خواهيد ديد. در اين نوع رشته هاي زعفران  را به صورت يك سويه و يا دو سويه بر روي هم قرارداده و به وسيله نخ آن‌ها را اصطلاحا دسته پيچ كرده و سپس خشك مي نمايند.  در ميان انواع زعفران، از اين محصول به عنوان ظاهر واقعي آن ياد مي‌شود.

 

نگهداري از زعفران

شيوه نگهداري زعفران در انواع مختلف آن هيچ تفاوتي ندارد و تمام انواع زعفران به يك صورت نگهداري مي شوند.

اين ادويه خوش عطر در دماهاي پايين پايداري رنگ و عطر بهتري دارد. در دماهاي بالا خواص آن از بين مي رود.

اگر دماي محيط گرمتر از حد معمول باشد مي توانيد براي حفظ كيفيت زعفران آن را در يخچال نگهداري نماييد، از جمله عواملي كه در نگه داري زعفران بايد به آن توجه شود ميزان رطوبت محيط است، يعني اينكه بايد رطوب كم باشد.

در غير اين صورت زعفران رطوبت محيط را به خود جذب مي‌كند و باعث مي شود رنگ و بوي خوب خود را از دست بدهد.

روش هايي كه استفاده مي شود براي افزايش ماندگاري زعفران است زيرا كيفيت زعفران مهمترين موضوع براي مصرف كننده است. شيوه هاي گوناگوني براي حفظ كيفيت زعفران و نگه داشتن آن در شرايط مناسب وجود دارد.

جهت نگهداري زعفران در انبار قفسه هايي از جنس فلز و يا پالت كار مورد استفاده قرار ميگيرد ، زيرا  اين قفسه ها از رسيدن رطوبت به زعفران ها جلوگيري مي‌كنند.

عامل ديگري كه در نگهداري بهتر زعفران ها كمك مي كند روش خشك كردن و بسته‌بندي زعفران است. جهت حفظ كيفيت زعفران بايد به صورت استاندارد آن ها را خشك و بسته بندي كرد.

دماي مناسب محيط براي زعفران يكي از موارد مهم در اين زمينه است. بهترين دما براي زعفران خشك و بسته بندي شده 16 درجه سانتيگراد مي باشد.

عدم وجود رطوبت و نور در محيط نگهداري زعفران بسيار مهم است و بهترين شرايط نگهداري براي زعفران، محيطي تاريك و بدون رطوبت است.

زعفران ها بايد هر ماه يك بار از لحاظ شرايط نگه داري و كيفيت بررسي شوند.

نگهداري در منزل

شيوه نگهداري زعفران هرچند به مقدار كم در منزل مانند نگهداري در انبار است. براي نگه داشتن زعفران در شرايط مناسب بهتر است ابتدا آن را به صورت كامل خشك و آسياب كرده و در ظرفي كه جريان هوا نداشته باشد قرار دهيد

بهتر است كه زعفران هارا به صورت وكيوم شده درون يخچال قرار دهيد. توجه داشته باشيد كه هيچگونه رطوبتي نبايد به زعفران ها برسد و همچنين دماي مكاني كه زعفران ها در آن جا نگهداري مي‌شود نبايد بيش از حد گرم باشد زيرا باعث مي‌شود كه زعفران ها خاصيت خود را از دست بدهند.

ترجمه و جمع آوري: واحد تحقيق و توسعه شركت

 زعفران بهرامن

منبع : جام جم آنلاين

شهرنت / اپليكيشن شهرنت

۲۲ بازديد

شهرنت / اپليكيشن شهرنت

مشتريان مي توانند بدون حضور در شعب بانك و از طريق مراجعه به اين كيوسك ها كه برخي به صورت 24 ساعته فعاليت دارند از خدماتي نظير:

  1. امكان تعويض كارت هاي بانكي در پيشخوان ها
  2. امكان صورت حساب هاي بانكي و گواهي تمكن مالي به وسيله دستگاه هاي VTMوRTM
  3. ارائه خدمات صندوق امانات بانك شهر
  4. امكان ارائه دستگاه هاي كارت خوان(POS) بانك شهر به صاحبان مشاغل توسط راهبران
  5. صدور آني كارت هديه،
  6. دسترسي به خدمات اينترنتي بانك شهر
  7. خدمات مبتني بر كارت
  8. امكان وصول چك هاي بانك شهر در هر ساعت از شبانه روز
  9. ارايه صورت حساب بانكي با مٌهر خيس به مشتريان در پيشخوان‌هايي كه داراي دستگاه‌هاي خودبانك (VTM) و ( RTM) هستند،مشتريان با مراجعه به پيشخوان هاي مستقر بانك شهر در سراسر كشور امكان دريافت صورتحساب بانكي با مهر چاپي بانك ويا به اصطلاح مهر خيس بانكي كه در شعب بانك پس از پايان عمليات بانكي بر روي صورتحساب هاي مشتريان درج مي گردد را دارا مي باشند.
  10. سرمايه گذاري در صندوق گنجينه زرين و امكان دسترسي به اطلاعات حساب در هر ساعت از شبانه روز از طريق پيشخوان هاي شهرنت بانك شهر
  11. واريز وجه به حساب و ساير خدمات قابل ارائه بر روي خودپردازها استفاده كنند و در صورت بروز هر گونه مشكل در لحظه و از طريق ارتباط صوتي/ تصويري زنده با سامانه مركز تماس مشتريان اقدام به طرح سوال و رفع مشكلات مربوطه كنند.
  12. شارژ كارت شهروندي (City Pay) از طريق دستگاه هاي وب كيوسك (Web Kiosk)

 

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

بانك شهر با همكاري شركت توسعه و نوآوري شهر با تهيه زيرساخت سخت‌افزاري و نرم‌افزاري مناسب امكان ارائه خدمات بانكي الكترونيك را بانام شهرنت ميسر ساخته است. اين ابزارها با توجه به نيازهاي كاربران به‌گونه‌اي طراحي‌شده تا با فراهم آوردن كانال‌هاي ارتباطي مختلف همانند رايانه، تلفن همراه و مانند آن‌ها نيازهاي گوناگون شمارا برآورده نمايد. بانك شهر در راستاي ارائه خدمات خارج از شعب خود، تحت پوشش اولين شعبه مجازي بانك شهر اقدام به ايجاد پيشخوان‌هاي شهرنت كرده است.

گسترش روزافزون تعداد پيشخوان‌ها، تعداد راهبران و تجهيزات آن‌ها و ضرورت فعاليت مستمر شبانه‌روزي جهت ارائه بهترين خدمات به شهروندان، مستلزم سازماني منسجم و كارآمد است بنام شركت توسعه ونوآوري شهر كه به‌طور مستقل و با همكاري و بهره‌گيري از نيروهاي تخصصي و كارشناسان خبره در آن وبه‌عنوان طراح و مجري پروژه پيشخوان‌هاي شهرنت است، به كار مي‌پردازد.

كيوسك‌هاي بانكداري الكترونيك موسوم به «پيشخوان‌هاي شهرنت» جهت تحقق هدف ارائه خدمات شبانه‌روزي خارج از شعبه طراحي و راه‌اندازي شده است. خدمات ارائه‌شده در كيوسك‌هاي شهرنت به شما مشتريان عزيز كمك مي‌كند تا بدون حضور در شعب بانك و از طريق مراجعه به اين كيوسك‌ها كه به‌صورت 24 ساعته فعاليت دارند از خدمات بانكي بهره‌مند گرديد. يكي از خصوصيات منحصربه‌فرد اين پروژه در مقايسه با پروژه‌هاي مشابه امكان استقرار كيوسك‌ها در محيط‌هاي پررفت‌وآمد و مكان‌هاي ويژه خارج از شعبه است. ازجمله اين مكان‌ها مي‌توان به پايانه‌ها، فرودگاه‌ها، حاشيه ميدان‌هاي شهر، پارك‌ها و مجتمع‌هاي تجاري واداري اشاره كرد.

 

دانلود فيلم The Good, the Bad and the Ugly 1966

۲۱ بازديد

دانلود فيلم The Good, the Bad and the Ugly 1966

8k09_z3.jpg

فيلم خوب بد زشت ساخته ي سرجيو لئونه و با بازي كلينت ايستوود به عنوان فيلم ?ام ليست سايت IMBD شناخته مي شود و به نظر عده اي بهترين فيلم وسترن ساخته شده است ولي در ميان ناباوري هيچ جايزه اي در اسكار برنده نشد داستان خوب و زشت است كه با هم كار مي كنند و به گول زدن كلانترهاي مناطق مختلف و پول در آوردن از اين راه مي پردازند. بد، آدمكشي حرفه اي است. اين سه نفر در راه پيدا كردن گنجي ??? هزار دلاري در مقابل هم قرار مي گيرند.

 

اطلاعات تكميلي فيلم The Good, the Bad and the Ugly 1966 :

كارگردان : Sergio Leone

نويسنده ها : Luciano Vincenzoni , Sergio Leone

بازيگران : Clint Eastwood, Eli Wallach, Lee Van Cleef

كشور : Italy | Spain | West Germany | USA

زبان : Italian

تاريخ انتشار : ?? December 1967 (USA)

شناخته شده به اسم : The Good, the Ugly, the Bad

لوكيشن فيلمبرداري : Mini Hollywood, Tabernas, Almer?a, Andaluc?a, Spain

كمپاني سازنده : Produzioni Europee Associate (PEA), Arturo Gonz?lez Producciones Cinematogr?ficas, Constantin Film

 

Box Office فيلم The Good, the Bad and the Ugly 1966 :

بودجه فيلم : $?,???,??? (estimated)

Gross USA: $25,100,000

Cumulative Worldwide Gross: $25,253,751

 

دانلود فيلم The Good, the Bad and the Ugly 1966

 

فيلم خوب بد زشت به كارگرداني سرجيو لئونه در سال ???? ساخته شده است. اين فيلم محصول كشور ايتاليا و اسپانيا و در ژانر اكشن و وسترن مي‌باشد. در اين فيلم كلينت ايستوود، لي وان كليف , ايلاي والاك به هنرمندي پرداخته‌اند.

https://upnod.tv/