مزاياي شستن فرش در قاليشويي

۵۰ بازديد

 

اگرچهa3rm_4.jpg ممكن است فرش شما به تميزكاري منظمي كه ساير كفپوش ها مي طلبند نياز نداشته باشد، اما بايد هر سال تا 18 ماه يكبار به طور حرفه اي تميز شود، حتي اگر مرتباً جاروبرقي بكشيد كافي نيست. تميز كردن فرش حرفه اي باعث افزايش عمر فرش مي شود و به كيفيت بهتر هوا، كاهش آلرژي و بيماري كمك مي كند. اما آيا مي‌ توان اين كار را در خانه انجام داد؟ آيا با شستشوي فرش در خانه مي‌توان آن را به طور كامل تميز كرد؟

پاسخ ما به اين سوالات منفي است. براي آنكه فرشتان از هر نظر تميز شود شما به شستشوي فرش به صورت حرفه اي نياز داريد. پيشنهاد ما به شما اين است كه اگر ساكن تهران هستيد و به دنبال بهترين قاليشويي در منطقه نياوران مي گرديد؛ قاليشويي كاردان را انتخاب كنيد. اما شستن فرش در خانه چه مشكلاتي دارد؟

اشتباهات تميز كردن فرش در منزل

سه اشتباه عمده كه در شستن فرش در منزل رخ مي‌دهد، عبارتند از:

ماندن شامپو روي فرش

اين اتفاق زماني رخ مي دهد كه يا از شامپو زيادي استفاده شود يا فرش به خوبي شسته نشده باشد. زماني كه فرشتان را در منزل مي شوييد، هر دوي اين اتفاقات عملاً اجتناب ناپذير هستند. اين بزرگترين دليلي است كه باعث مي شود حتي افراد سخت گير نيز گاهي اوقات از يك متخصص براي نظافت فرش استفاده كنند. باقي ماندن مواد شوينده در فرش آن را به يك آهنرباي خاك و آلودگي تبديل مي كند.

بيش از حد خيس شدن و نبود امكان براي خشك كردن مناسب آن

خيس شدن بيش از حد زماني اتفاق مي افتد كه مقدار زيادي آب روي فرش ريخته شده باشد. ماندن آب روي فرش و عدم خشك كردن مناسب آن، باعث تغيير رنگ در فرش مي شود. برخي از فرش ها در اثر خيس ماندن تغيير اندازه ميدهند و برخي ديگر دچار پوسيدگي مي شوند. خشك كردن فرش در خانه به دليل كمبود فضا بسيار دشوار است و احتمال ابتلا به مشكلات كپك زدگي بيشتر است.

عدم محافظت از فرش مرطوب در برابر پايه ي مبلمان

خطر ديگر تميز كردن فرش در خانه، لكه هايي است كه در اثر تماس پايه ي مبلمان با فرش هاي مرطوب ايجاد مي شود. در صورت تماس با سطح مرطوب، بسياري از مبلمان چوبي رنگ خود را به فرش پس ميدهند. در خانه هايي كه مبلمان داراي پايه ي فلزي هستند نيز احتمال زنگ زدگي وجود دارد.

افرادي كه فرششان را در منزل مي شويند به احتمال زياد با اين مشكلات روبرو مي شوند زيرا در هنگام تميز كردن، اغلب وسايل خانه را نمي توان از اتاق خارج كرد و نه تنها شستشو به طور كامل انجام نمي شود بلكه در خشك كردن آن نيز دچار مشكل مي شويد.

براي انجام هر كاري به محيط مخصوص براي انجام آن نياز است، پس بهتر است شستن فرش ها را هم به متخصصين بسپاريد تا در محيطي مخصوص به همين كار و با تجهيزات ويژه انجام شود. در قاليشويي كاردان در نياوران ما اين محيط را فراهم كرده ايم.

 

مزاياي شستن فرش در قاليشويي

قاليشويي كاردان به عنوان يكي از بهترين متخصصين قاليشويي در منطقه نياوران از روش هاي حرفه اي براي نظافت فرش استفاده مي كند. مزاياي شستن فرش در اين قاليشويي عبارتند از:

  • استفاده از تجهيزات مدرن و به روز كه نه تنها شستشوي عميق تري روي فرش انجام مي دهد، بلكه امكان آسيب به فرش را به طور كامل از بين مي برد.
  • پيش شويي فرش كه باعث حل شدن آلودگي ها و چربي ها قبل از شستشوي اصلي مي شود.
  • شستشوي اصلي با استفاده از شوينده هاي باكيفيت و مناسب با الياف فرش از ديگر ويژگي هاي بهترين قاليشويي در نياوران است. متخصصين فرش شويي مي دانند كه با توجه به ميزان آلودگي بايد از چه شوينده اي و به چه اندازه اي استفاده كرد.
  • شستشوي كامل فرش و عدم به جاي گذاشتن هر گونه ماده ي شوينده از ديگر ويژگي هاي متخصصين قاليشويي كاردان است. براي اين كار از دستگاهي با دو برس چرخنده استفاده مي شود.
  • متخصصين قاليشويي، كاملاً مي دانند كه براي هر لكه از چه شوينده اي و به چه ميزاني استفاده كنند كه نه تنها از شر لكه خلاص شويد بلكه به هيچ عنوان امكان آسيب به بافت فرش وجود نداشته باشد.

  • نظافت ضدميكروبي نيز از ديگر مزاياي شستشوي فرش در بهترين قاليشويي در نياوران است. شستشوي اصلي باعث از بين رفتن بيشتر آلودگي ها مي شود، اما از بين بردن همه ي آنها عملاً غيرممكن است. درمان ضد ميكروبي به كار گرفته شده در قاليشويي، باعث ايجاد يك محيط نامناسب براي توليد و انتشار اين ميكروب ها مي شود و به كنترل مشكلات بو، افزايش عمر مفيد فرش و تسكين قابل توجه بيماران مبتلا به آلرژي كمك مي كند.

كلام آخر

براي هر كاري متخصصي وجود دارد. گاهي افراد فكر مي كنند براي صرفه جويي در هزينه بهتر است خودشان دست به كار شوند اما به دليل نداشتن تخصص كافي، مشكلات بيشتري ايجاد مي كنند. با يك تماس ساده، مامورين قاليشويي به منزل شما آمده و فرش را تحويل مي گيرند و بعد از شستشو و از بين بردن آلودگي ها مجدداً آن را به منزل شما تحويل مي دهند.

شما مشتريان عزيز ميتوانيد با كليك بر روي شماره تماس قاليشويي ، با قاليشويي كاردان در تماس باشيد

 

منابع:

https://www.homeadvisor.com/r/carpet-cleaning-mistakes-to-avoid/

https://www.theotherplacecork.com/challenges-associated-with-carpet-cleaning/

 

 

خبرنامه پيامكي چيست و چه تاثيري در پيشرفت كسب و كارها دارد؟

۵۰ بازديد

خبرنامه پيامكي چيست و چه تاثيري در پيشرفت كسب و كارها دارد؟

18ci_z8.jpg

خبرنامه به سيستمي گفته ميشود كه،كسب و كارها جهت ارتباط هر چه بيشتر با مشتريان از آن استفاده ميكنند. در اين مطلب قصد داريم شما را با خبرنامه پيامكي و مزايا و كاربرد هاي آن آشنا سازيم.

خبرنامه پيامكي چيست؟

خبرنامه پيامكي سيستمي است كه با ارسال خبر در آن مي توان، اطلاعيه ها، اخبار، رويداد ها را به اطلاع مشتريان رساند.

در پنل اس ام اس، ميتوانيد به راحتي يك خبرنامه ايجاد كرده و مشتريان خود را از آخرين تغييرات و اخبار كسب و كار خودتان مطلع سازيد.

محتواي يك خبرنامه در پنل اس ام اس ، عموما پيامك هاي خبري ست كه قصد دارند مطلب يا رويدادي را با مخاطب خود در ميان گذاشته و آنها را مطلع سازند.

 داشتن خبرنامه پيامكي، در سيستم ارتباط با مشتريان چه مزايايي دارد ؟

ارتباط با مشتريان، يك مساله حائز اهميت در هر نوع كسب و كاراست، كه باعث ميشود مشتريان قديمي و جديد از پويا بودن يك بيزينس خبردار شوند.

اين امكان، با استفاده از پنل پيامك نيز قابل ارائه ميباشد، با توجه به اين كه اس ام اس سريعا ارسال شده و به دست مشتري ميرسد، باعث افزايش تاثيرگذاري نيز ميگردد.

ارسال خبرنامه قواعد خاص خودش را دارد، كه مهم ترين اين موارد را به طور خلاصه، در اين مقاله درج كرده ايم.

براي ارسال خبرنامه پيامكي چه مواردي را بايد رعايت كرد؟

همانطوري كه حتما مي دانيد اطلاع رساني  كه در حال انتشارو ارسال آن به كاربران و مخاطبين خود هستيد در قالب اس ام اس صورت مي گيرند.

بنابراين بايد به تعداد كاراكترهايي كه در متن استفاده ميكنيد توجه نماييد. اين تعداد نميبايست از تعداد مشخصي بيشتر باشد(هر پيامك حدود 70 كاراكتر ظرفيت دارد)،پس متن بايد كوتاه اما جذاب باشد.

بنابر اين بايد در طراحي متن خبر و توانايي رساندن مفهوم، توجه كافي را داشته باشيد.

 در اين قسمت نكاتي را، براي طراحي متن اصولي خبرنامه پيامكي مطرح ميكنيم:

كوتاه بودن محتوا و متن در خبرنامه پيامكي:

به لحاظ روانشناسي، متون كوتاه تر، در قالب اس ام اس  تاثير گذاري بيشتري در مخاطب ايجاد كرده و بيشتر توجه شان را به پيگيري متن موجود  جلب مي كنند.

توجه داشته باشيد كه متون بلند عموما خارج از حوصله و زمان مخاطب مي باشد. از اين جهت حجم مطلوب براي خبرنامه پيامكي در حدود 70 الي 140 كاراكتر در نظر گرفته شده است. كه اين ميزان معادل با يك الي دو پيامك مي باشد.

  • توانمندي محتوا در انتقال پيام مورد نظر در خبرنامه پيامكي:

بايد توجه داشته باشيد متني كه  در نظر مي گيريد، بايد علاوه بر رعايت كوتاه بودن، بتواند محتواي مربوطه را كه قصد انتقال آن به مخاطب راداريم، به خوبي بيان كند.

متن، ميبايست به طور مستقيم به موضوع اصلي اشاره كند تا مخاطب با خواندن پيامك به، نكته اي كه در ارسال پيامك به عنوان هدف، در نظر گرفته شده برسد.

  • ارجاع دادن به لينك جامع در خبرنامه پيامكي:

اين گزينه مي تواند كارتان را خيلي حرفه اي تر به نظر برساند. شما مي توانيد بخشي از متن را در قالب اس ام اس در خبرنامه پيامكي ارسال كرده و سپس لينكي را در انتهاي اس ام اس قرار داده و براي خواندن ادامه ي محتوا مخاطب را به لينك مورد نظر هدايت كنيد.

  • در نظر گرفتن زمان بندي مشخص براي خبرنامه پيامكي:

بهتر است اگر قصد داريد اطلاع رساني ها  را به صورت روزانه، هفتگي و يا ماهانه براي مخاطب ارسال كنيد، حتما اين برنامه را از پيش تعيين كرده و در موعد

مشخص ، به صورت منظم اقدام به ارسال آن نماييد

  • ارائه خدمات عضويت آسان و لغو عضويت آسان براي مخاطب:

يك خبرنامه پيامكي موفق و حرفه اي بهتر است در اولين قدم تجربه مشتري را در نظر بگيرد.

امكاني را براي مخاطبان فعال كنيد كه،با ارسال يك اس ام اس به راحتي عضو اين خبرنامه شده و همچنين در زمان دلخواه نيز اين عضويت را لغو نمايند.

مزايا و برتري هاي خبرنامه پيامكي در مقايسه با ساير خبرنامه ها!

1.     اطمينان از اينكه مطالب حتما به دست مخاطب خواهد رسيد

2.     امكان نظارت كامل بر روي پروسه بازاريابي

3.     توليد محتوا براي خبرنامه پيامكي معمولا آسان تر مي باشد

4.     در دسترس تر از ساير راه هاي ديگر (مانند ايميل) مي باشد

5.     هزينه آن در مقايسه با شيوه هاي ديگر پيام رساني كمتر و معقول تر است

6.     مي توانيد اطمينان حاصل نماييد كه حتما محتواي مورد نظرتان توسط مخاطب خوانده مي شود

استفاده از پيامك در تمام حوزه هاي بازاريابي، باعث كاهش هزينه هاي اضافي ميشود كه استفاده از خبرنامه را نيز شامل ميشود.

براي مطالعه مقالات بيشتر در اين زمينه به سايت پنل ارسال اس ام اس مديانا مراجعه كنيد.

 

مواردي كه بايد در مورد يك سامانه پيامكي و نحوه كار با آن بدانيد چيست؟

۵۱ بازديد

مواردي كه بايد در مورد يك سامانه پيامكي و نحوه كار با آن بدانيد چيست؟

09uy_b2.jpg

در اين مقاله قصد داريم درباره بازاريابي از طريق سامانه ارسال پيامك اطلاعاتي را در اختيار شما بگذاريم و  بگوييم چرا براي رونق كسب و كار خود به سامانه پيامك  نياز داريد. اگر مايليد در زمينه شغل و خدماتي كه در حال ارائه آن هستيد، به كمك شيوه هاي جديد خدمات تان را بالاتر ببريد، اين مقاله را با دقت بخوانيد.

حتما گزينه بازاريابي پيامكي يا بهتر است بگوييم بازاريابي از طريق سامانه ارسال اس ام اس به گوش تان خورده است. بازاريابي پيامكي در نظرسنجي ها يكي از مدرن ترين و كار آمدترين شيوه هاي تبليغات پربازده در سال هاي اخير معرفي شده است. امروزه بسياري از اهالي كسب وكار در دنيا، با خريد سامانه ارسال پيامك كسب و كارشان را توسعه مي دهند.

براي بررسي جزئي تر و دقيق تر سامانه ارسال پيامك ، بهتر است ابتدا با هم ماهيت اس ام اس ماركتينگ را مورد بررسي قرار دهيم.

اس ام اس ماركتينگ چيست؟

اين نوع بازاريابي كه با كاهش درگيري نيروي انساني و كاهش هزينه همراه است، به منظور تبليغات شما و همچنين معرفي خدمات يا محصولاتي كه ارائه مي دهيد به مخاطبانتان مورد استفاده قرار ميگيرد.

عوامل مهم ديگري مانند صرفه جويي در زمان نيز، از مواردي هست كه در نتيجه استفاده از اين نوع بازاريابي به دست خواهد آمد.

جالب است بدانيد كه يكي از موثرترين اثر گذاري هاي خريد سامانه ارسال پيامك اين است كه شما با اين روش، مي توانيد كاملا هوشمندانه اقدام به جلب مشتري و مخاطب جديد براي اهداف كسب و كارتان داشته باشيد. علاوه بر آن ميتوانيد ارتباطي مثبت و موثر نيز با مخاطبينتان برقرار كنيد.

چرا اس ام اس ماركتينگ:

تمامي كسب و كارها نياز به فروش بيشتر دارند، براي رسيدن به اين هدف 2 كار را نبايد فراموش كنيد:

1_ مشتريان فعلي خود را دريابيد و وفادار كنيد. شايد جالب باشد بدانيد آمارها نشان داده‌اند

كه ??% از درآمد ثابت ماهيان? شما توسط مشتريان وفادارتان تامين مي‌شود.

2_ همواره در حال جذب مشتريان جديد براي خود باشيد. بدون جذب مشتريان جديد، شما هيچوقت نمي‌توانيد كسب و كار خود را گسترش دهيد.

بازاريابي پيامكي يا همان اس ‌ام‌ اس ماركتينگ ، راهكاري است كه مي‌تواند در هر دو مورد به شما كمك كند. با پيروي از اصول درست ، پيامك مي‌تواند به يكي از ساده‌ترين ، موثرترين و البته، كم‌هزينه‌ترين روش‌هاي بازاريابي شما تبديل شود

كدام استراتژي اس ام اس ماركتينگ براي شما بهتر است؟

شما مي‌توانيد به دو روش به بازاريابي پيامكي بپردازيد:

تبليغات انبوه با پيامك

در اين روش، شما پيامك تبليغاتي را به بازار هدف خود ارسال مي‌كنيد ، اما نمي‌توانيد مطمئن باشيد كه دريافت‌كنندگان اين پيامك ، به محصول يا خدمات شما علاقه‌مند هستند يا خير.

بازاريابي اجازه‌اي با پيامك

در اين روش ، شما پيامك خود را به كساني ارسال مي‌كنيد كه در خبرنامه پيامكي يا باشگاه مشتريان شما عضو شده باشند و تمام آنها با ميل خود اقدام به دريافت پيامك‌هاي شما نموده‌اند

در ادامه متن، شما را با ساير خدمات و كاربرد هايي كه يك سامانه پيامك به شما ارائه خواهد داد آشنا خواهيم ساخت. همچنين بررسي خواهيم كرد كه چرا سامانه پيامكي شيوه اي موثر در بازاريابي شده است.

خدماتي كه يك سامانه ارسال اس ام اس در اختيارتان خواهد گذاشت:

_ پروسه تبليغاتي و معرفي محصولات يا خدمات شما به مشتريان و جذب مشتري

_ اطلاع رساني اخبار و اطلاعيه ها و پيشنهادات و انتقادات

_ نظر سنجي از مخاطب

_ برگزاري مسابقات

_ ارائه و اعلام تخفيفات ويژه

_ اعلام مناسبت ها و تاريخ هاي مهم مانند اعياد، انواع تبريكات و تسليت ها

 

اينها چند مورد از كاربري هاي گوناگون استفاده از سامانه ارسال اس ام اس يا سامانه پيامكي بودند. طبيعتا اگر شما نيز بنا بر شغل و اهداف كاري تان به استفاده از سامانه پيامكي نياز داشته باشيد، حتما متوجه بازدهي قابل توجه و استفاده هاي مفيد سامانه پيامكي در كسب و كار و كاربري مورد نظر تان خواهيد شد.

اما براي استفاده از سامانه ارسال پيامك دلايل قانع كننده ي بيشتري وجود دارد. همين دلايل باعث شده صاحبين مشاغل و بيزينس ها تاكنون از سامانه اس ام اس استقبال چشمگيري كنند و آن را عضو جدانشدني كار خود بدانند.

در ادامه ي متن حتما برايتان دلايل مهم استفاده از سامانه پيامكي را به تفكيك نام خواهيم برد.

چرا با هر كسب و كاري بايد سامانه پيامكي داشته باشيم؟

با توجه به تغيير شكل مسير تبليغات و بازاريابي در دنياي اقتصاد امروزي، دلايل بسياري وجود خواهد داشت كه شما را به سمت بازاريابي ديجيتال يا اصطلاح بسيار معروف ” بازاريابي پيامكي” هدايت مي كنند، اما شايد بخواهيد مهم ترين اين دلايل را براي استفاده و خريداري سامانه ارسال پيامك بدانيد. به همين منظور توجه شما را به موارد ذكر شده در بخش زير جلب مي نماييم:

_ در بر داشتن هزينه كمتر در مقايسه با ساير روش هاي تبليغاتي

_ سرعت بالا در تبليغات

_ ارائه تبليغاتي هدفمند و برنامه ريزي شده

_ ايجاد ارتباطي مثبت و موثر با مخاطب

_ بازدهي قابل توجه و مثبت در بازه ي زماني كوتاه تر در مقايسه با ساير روش هاي تبليغاتي

_ پوشش دهي مخاطبان بيشتر در براببر هزينه كمتر

_دسترسي سريع مخاطبان

_ نداشتن محدوديت در زمان و حجم ارسال

_ صرفه جويي در زمان و هزينه

_ صرفه جويي در نيروي انساني براي تبليغات

_ مديريت آنلاين

 

اگر به موارد اشاره شده در بالا توجه كافي را كرده باشيد مسلما متوجه خواهيد شد كه در بر داشتن چنين مزايايي يكي از خواسته ها و انتظارات بزرگ هر كارفرما و كار آفريني براي تبليغات و معرفي محصول، خدمات و كسب و كارش مي باشد كه اين امكان فقط با استفاده از خريد سامانه پيامك امكان پذير است.

روشي كه به آساني و با كمترين نياز به دخالت نيروي انساني بتواند از پس تبليغاتي هدفمند و پر سود برآيد و نتيجه كار و سود پاياني را دچار وضعيتي صعودي كند، تمام اين موارد چيزي ست كه سامانه پيامكي در اختيار شما خواهد گذاشت.

بنابراين اگر به صورت هدفمند و برنامه ريزي شده اقدام به خريد سامانه ارسال پيامك براي اهداف كاري تان نماييد، خواهيد ديد كه چطور  مي تواند نياز هاي شما و مخاطب را به طور همزمان پوشش داده و نتيجه مطلوبي را بريتان به ارمغان بياورد.

چرا سامانه ارسال پيامك مديانا :

1 – زيرا  medianasmsشركتي دانش بنيان است، پس شما با مجموعه اي علمي با روشهاي علمي و فارغ از انديشه هاي صرف بازاري سرو كار داريد.

2 – زيرا  medianasmsداراي نماد اعتماد الكرونيك از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و كسب و كار مجازي است و از هر نظر قابل اعتماد است.

3 – زيرا  medianasmsرضايت مشتري ها را سرمايه اصلي خود ميداند و بر اين عقيده است كه مشتريان قهرمانان داستان ما هستند، پس كسب درآمد پايان راه نيست.

4 – زيرا medianasms  آماده دريافت نقطه نظر مشتريان خود براي بهبود سامانه و راحتي كاربران خود است.

5 –  زيرا  medianasmsبر اين عقيده است كه “مشتريان راضي بهترين تبليغات براي ما هستند” و بيشترين ورودي مشتريان جديد خود را از معرفي مشتريان قديمي خود دارد.

6 – زيرا  medianasms نمايندگان خود را شريك كسب و كار خود ميداند.

در صورتيكه شما هم قصد ثبت نام و دريافت سامانه پيامك medianasms را داريد از لينك زير اقدام نماييد

 

جنوب چت,چت فارسي,ناز چت

۴۱ بازديد

جنوب چت,چت فارسي,ناز چت

چت فارسي چيست ؟

j685092_.jpg

چت فارسي فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي كه از تنهايي رنج برده و يا دچار مشكلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا كرده كه در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم كه از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده كه از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده كه پس از مدتي كه بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امكان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است كه از آن با ورود وي چت و نيمباز و امكانات بي نظيري كه اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همكاري نكردن با جمهوري اسلامي ايران داخل كشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند كه خداروشكر از بين اين شركت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا كند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام كه سايتي مخصوص عكس گذاري بود با گشايش قسمت دايركت توانست توجه كاربران را به خود جلب كند  و همچنين مكاني براي چت كردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با كپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسكريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب كرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان كنند كه اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسكريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد كه صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي كه روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن كاربران خود داشته اند .

ناز چت كجاست ؟ 

چت روم فارسي ناز چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت كامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد كه خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت ناز  چت در تلاش است كه غير از قشمي ها ساكنان كيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت كاملي كه اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد كه همچنين اين سايت در بين شبكه هاي اجتماعي نيز اكانت داشته كه با سرچ كردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا كرده و وارد شويد با تشكر از وقت گذاري شما .

 

معرفي نهال گردوي مناسب مناطق سردسير

۵۴ بازديد

معرفي نهال گردوي مناسب مناطق سردسير تا كودهي و تغذيه كامل درخت گردو و خواص مغز آن :

گردو يكي از مغز هاي بسيار خوش مزه و ترد بازار كشور ايران مي باشد . از اين مغز از ساليان سال قبل در انواع غذاهاي ايراني استفاده مي كرده اند .از همين روي كاشت درخت گردو هم مورد استقبال قرار گرفته است . درخت گردو با توجه به اينكه معمولا در مناطق سردسير خوب پاسخ نميدهد اغلب مورد استفاده قرار نميگيرد اما با گذشت زمان كشور هاي فرانسه و امريكا با معرفي هر كدام يك انواع نهال گردو اين مشكل را مرتفع ساخته اند .دو گردوي چندلر و گردوي فرنور كه بسيار هم در سالهاي گذشته مورد استقبال قرار گرفته است .

23vc_b1.jpg

اولين نهال گردوي مناسب مناطق سردسير نهال گردو فرنور :

 گردو فرنور يكي از جديدترين نوع درختان فرانسوي مي باشد . اين نوع گردو داراي سايز متوسط و كيفيت بالا است .  گردو فرنور يكي از بهترين ارقام براي مناطق سردسيري و ارتفاعات بيشتر از1500 الي 2200 متر بالاتر از سطح دريا بسيار مناسب و مطلوب مي باشد . گردوي فرنور يكي از جديدترين درختان تجاري و پوست كاغذي است . نوع شكل اين گردو گرد بوده و داراي پوست كاغذي و قابليت جدا شدن راحت پوست از مغز مي باشد . يكي از مشخصات اين رقم  رنگ مغز روشن و  مقاومت به كرم سيب  و بينايي بلايت گردو مي باشد و همچنين مقاومت بسيار بالا به سرما . شاتون هاي گردو فرنور اغلب در سرما از بين نميروند همچنين اين رقم به عنوان گرده زا در مناطق كوهستاني  مناسب است . گلدهي نهال فرنور در اواخر فروردين صورت مي‌گيرد و معمولاً در هر گل ? تا ? گردو توليد مي كند .

دومين نهال گردوي مناسب مناطق سردسير نهال گردو پيوندي چندلر :

پيدا كردن نهال گردويي كه بتواند در اب و هواي سرد نتيجه بدهد بسيار مهم مي باشد از همين روي بايد نهال هاي دير گل را برگزيد تا سرما ان را از بين نبرد .

 گردوي چندلر گردوي چندلر اين رقم يكي از برجسته ترين مورد كشت در كاليفرنيا است يكي از معروفترين و پر كشت ترين نهال گردو در جهان محسوب مي شود . به خاطر كيفيت بالاي مغز اين رقم و شفافيت آن بسيار با ارزش است .برداشت گردوي چندلر از اواسط تا اواخر فصل زراعي مي باشد .

گردوي چندلر داراي مقاومت بسيار بالا به سرما و آفات بوده و از ارتفاعات حدودا 1000 الي 1500 متر نسبت به سطح دريا بهترين منطقه ي كاشت اين رقم مي باشد .در حال حاضر محبوب ترين نوع گردو در ايالات متحده آمريكا همين رقم درخت گردو مي باشد . چند نفر با ساختار بدنه اي نازك و به شكل بيضي بزرگ كه به راحتي از پوسته جدا مي شود.حال كه به برسي بهترين نهال گردو مناسب مناطق سردسير به طور مفصل از سايت گلد نهال پرداختيم بهتر است اكنون به كودهي نهال گردو به پردازيم .

بررسي بهترين كود براي درخت گردو:

سوالي كه بسيار پرسيده مي شود اين است كه براي تغذيه ي مناسب درختان گردو بايد چكار كرد كه از انواع كودهاي شيميايي ميتوان نام برد .

كود درخت گردو براي درختان گردو بسيار ضروري است ‌ براي اينكه با اين كار گردوي با كيفيت توليد مي كنند. درختان جوان در واقع نياز به كود بيشتري نسبت به درختان بالغ دارند . ما در اين مقاله قصد داريم شما را با كود درختان گردو آشنا كنيم . در حالت كلي قبل از اينكه درخت گردو در زمين كاشته شود باغ هاي گردو بر اساس وسعت و مساحت زمين و همچنين نوع خاك مورد آناليز قرار مي گيرند . در حالت كلي نوع كود و ميزان كود به نوع خاكي كه نهال گردو قرار است در آن زمين كاشته شود بستگي دارد . همان طور كه گفته شد تقويت خاك قبل از اينكه نهال گردو در آن كشته شود اهميت به سزايي دارد .

گفته شده در سايت  wikihow در حالي كه گونه هاي مختلفي از گردو وجود دارد ، به ويژه گردو سياه و گردوي انگليسي ، دستورالعمل هاي اساسي كاشت و مراقبت همه شبيه هستند. هنوز هم ، به دليل وجود صدها نوع سازگار با آب و هواي مختلف و مقاومت در برابر بيماري ، كاشت آجيل از مناطق نسبتاً نزديك توصيه مي شود. درختان گردو مي توانند آجيل هاي خوش طعم و چوب بادوام و جذاب توليد كنند ، اما باغبانان خانه بايد توجه داشته باشند كه آنها اغلب گياهان اطراف را از بين مي برند! همچنين به خاطر داشته باشيد كه درختان گردو حدود 10 سال پس از كاشت شروع به توليد آجيل نمي كنند و توليد آجيل حدود 30 سال پس از كاشت به اوج خود مي رسد. شما مي توانيد از گردوهايي كه غالباً جمع آوري آنها رايگان است اما تهيه آنها خسته كننده است يا نهال هايي كه معمولاً نياز به خريد دارند اما به طور معمول ميزان موفقيت بالاتري دارند ، مي توانيد درختان گردو بكاريد ..

سودي كه توي خريد نهال گردو هست ، تو خريد خونه فرمانيه نيست .

 دليل اين موضوع اين است كه اين ميوه در سالهاي اوليه كه در حال رشد و ريشه بندي مي‌باشد و داراي ريشه هاي زيادي است كودهاي آلي يا همان كودهاي حيواني بايد همراه با كوتاه شيميايي در فصل زمستان به صورت چال كود در سايه انداز درخت چال شوند  تا بدين صورت درخت گردو بتواند انرژي مورد نياز خود را براي رشد و باردهي تامين كند . براي چاق كردن گردو در زمينه ‌اي كه قرار است درخت گردو در آن كاشته شود بايد گودالي به عمق يك متر و عرض ?? سانتيمتر و به طول يك متر كنده شود و كود مورد نظر در آن ريخته شود و حتما اين چاله ها بايد در سايه درخت حفظ شوند . در حالت كلي براي اينكه درختان گردو بتوانند انرژي مورد نياز خود را براي رشد و ريشه تامين كند لازم است در چاله هايي كه قرار است نهال گردو در آن كاشته شود انواع كودهاي شيميايي به صورت تمام كمال در آن ريخته شوند .بهترين كود شيميايي براي درخت گردو از همين روي بسيار حائز اهميت مي باشد .

برسي اينكه آيا گردو اسيدي است يا قليايي ؟

 در اين مقاله به بررسي اسيدي و قليايي بودن برخي مواد غذايي بپردازيم و به بررسي برخي آجيل ها به خصوص گردو  اشاره كنيم نكته‌ قابل توجهي آنكه شايد شما هم تا به حال به آن توجه نكرده باشيد كه آيا گردو اسيدي است يا قليايي ؟ اميدواريم تا پايان اين مطلب با ما همراه باشيد. بدن هر انساني براي عملكرد مناسب بايد ميزان PH آن به مقدار خيلي كمي قليايي باشد. بايد مواد قليايي و اسيدي و همچنين گردو اسيدي است يا قليايي را خوب بشناسيم تا در مصرف بيش از حد آن‌ها زياده روي نكنيم . نكته‌ خيلي مهمي كه بايد به آن اشاره شود اين است كه هيچ ماده غذايي خوب يا مضر نمي باشد. توجه كردن به اينكه اين نوع ماده‌ غذايي يا گردو به اين معني نمي باشد كه به دليل مصرف بعضي از آن‌ها از مصرف ديگر مواد غذايي ديگر بگذريم. راز سلامتي بدن و پوست زيبا حفظ تعادل بين مواد غذايي اسيدي و قليايي مي باشد. زيرا اين دو گروه براي بدن خيلي ضروري مي باشند .

در بين آجيل ها آيا گردو اسيدي است يا قليايي؟ در بين آجيل ها كه آيا گردو اسيدي است يا قليايي مي خواهيم به برخي از آن‌ها اشاره كنيم، آجيل هايي مانند فندق، پسته، بادام هندي و در نهايت گردو قليايي مي باشند. حبوبات لوبيا سفيد، لوبيا قرمز، لوبيا سياه، نخود، سويا، عدس و لپه هم جزء مواد غذايي اسيد خواهند بود. ميوه ها، سبزيجات اسيدي مي توان اشاره كرد به  زغال اخته، انگور فرنگي، زرد آلو، آلو، و ميوه هاي كنسروي، ذرت ، كدو حلوايي، زيتون، تره فرنگي، و آرتيشو.

خب اميدواريم از خواندن اين متن كه از سايت گلد نهال برگرفته شده بود كه اميدواريم از آن لذت برده باشيد .

برگفته شده از سايت گلد نهال : ( goldnahal.ir )