هفته ۳۱ بارداری، علائم و باید و نبایدهای این هفته

۷ بازديد

 



برای توضیحات بیشتر بر روی عنوان زیر کلیک کنید

هفته ۳۱ بارداری، علائم و باید و نبایدهای این هفته

سایت نوتروفیل

۷ بازديد

 

اگر شما جزو  دانش آموزان سال دوازدهم ، یازدهم ، دهم یا  جزو فارغ التحصیلانی باشید که قصد کنکور مجدد دارند همگی یک دغدغه مشترک دارید به اسم کنکور !

آزمونی که خیلی ها از آن  به عنوان سرنوشت ساز ترین آزمون زندگی یک فرد یاد می کنند.

از سال گذشته با تغییراتی که بر کنکور اعمال شد و تاثیر امتحانات نهایی که در کنکور سراسری قطعی شد ، برنامه ریزی برای موفقیت در امتحانات نهایی نیز به یکی از اصلی ترین دغدغه های دانش آموزان متوسطه دوم تبدیل شد .

 

اما آیا این مسیر واقعا تا چه حد ترسناک است ؟ مسیر کنکور برای دانش آموزانی که ندانند دقیقا باید چه کنند ، چه چیز بخوانند، چطور بخوانند و از چه منابعی بخوانند و ... واقعا عذاب آور است .

 

در چنین شرایطی مسلما بهترین تصمیم داشتن یک مشاور کاربلد است .

مشاوری که تمام تصویر مسیر را به درستی برای شما ترسیم کند و براساس وضعیت درسی شما برنامه ریزی هر چه بهتری را برای شما انجام دهد.

وجود یک مشاور با تجربه می‌تواند این مسیر را تبدیل به یک دوران خاطره انگیز در زندگی شما تبدیل کند که سال ها بعد از آن با خاطره ای خوب یاد کنید .

 

 

ما در تیم مشاوره ای نوتروفیل https://notruphil.com/ جمعی از رتبه برتر های کنکور های سال های گذشته رشته های مختلف را برای شما گرد هم آورده ایم تا بتوانیم در این سال مهم در کنار شما باشیم .

 

تیم مشاوره کنکور نوتروفیل با سابقه ای درخشان در سال های اخیر که تعداد بالای قبولی های این تیم به خودی خود موید این قضیه هست ، سعی بر آن کرده تا با استفاده از مشاورین مجرب شرایط و خدماتی ایده آل را در زمینه مشاوره کنکور فراهم کند ، که در زیر به برخی از آن ها اشاره می‌کنیم

خودتان مشاورتان را انتخاب کنید !

 

شما با ورود به سایت نوتروفیل بعد از مشاهده ویژگی ها و پروفایل های مشاورین تیم ما ، می‌توانید با به دست آوردن اطلاعات  درباره مشاورین تیم، خود اقدام به انتخاب مشاور مورد نظر کنید .

در این شرایط شما با میتوانید خودتان مشاور شخصی تان را از بین بیش از ۳۰۰ مشاور رتبه برتر انتخاب کنید .

 

 

طرح های مشاوره ای به انتخاب شما !

 

ما در تیم ۳ طرح مشاوره ای مختلف نوتروجامپ ، نوتروفلای و نوتروجت برای دانش آموزان ساختیم که بر حسب شرایط هر کدام را که خودتان بخواهید میتوانید انتخاب کنید .

 

 

عملکرد شما کاملا تحت نظارت است !

 

مشاورین تیم مشاوره کنکور نوتروفیل هر شب به دقت گزارش کار های  شما را بررسی خواهند کرد و سپس گزارش های شما را درنهایت با تحلیل کارنامه ی آزمون های شما مقایسه خواهند کرد تا با ارائه راهکار های مناسب سطح درسی شما افزایش پیدا کند و در نهایت در این رقابت نفس گیر از رقیبان خود پیشی بگیرید .

 

هر سوالی داشتی با مشاورت در میان بگذار!

 

مشاورین تیم نوتروفیل قرار نیست همچون یک گروهبان باشند!

مشاورین بهترین دوست و همراه شما در مسیر کنکور هستند و بدون اینکه از بابت مسئله ای نگران باشید میتوانید تمامی سوالات درسی و مشاوره ای خود را با مشاور در میان گذاشته و در صورت تمایل مشکلات شخصی تان را نیز با مشاور در میان بگذارید .

 

 

 

هر هفته آزمون بده !

 

شما با شرکت در طرح های نوتروجت یا نوتروفلای با آزمون میتوانید هر هفته در یک آزمون آنلاین شرکت کنید .

بدون شک مطالعه کردن‌ بدون آزمون دادن نتیجه خاصی را در پی ندارد ،البته شاید بتوان با  این روش در امتحانات مدرسه نمره خوبی کسب کرد ولی موفقیت در کنکور بدون آزمون دادن بعید به نظر می رسد .

آزمون به شما کمک می‌کند تا سطح درسی خود را بالا برده و مهارت های مدیریت جلسه آزمون را نیز در خود تقویت کنید .

 

 

برنامه ها رو در سایت دریافت کن ، گزارش ها رو در سایت ارائه بده !

 

در تیم نوتروفیل برای اولین بار در کشور با روش قدیمی ارائه برنامه دهی خداحافظی شده است و همه چیز برای راحتی هر چه بیشتر دانش آموز و البته افزایش کیفیت برنامه دهی که کاملا شخصی سازی شده باشد در سایت اختصاصی نوتروفیل انجام می‌شود.

منبع : نوتروفیل

پرکاربردترین سبزیجات در آشپزی

۳ بازديد

پرکاربردترین سبزیجات در آشپزی

 

پیاز یکی از پرکاربردترین سبزیجات در آشپزی است. این ماده غذایی سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها است که برای سلامتی بدن مفید هستند. اما استفاده از پیاز خام در آشپزی می‌تواند مشکلاتی را ایجاد کند. در این مقاله به بررسی دلایل برتری پیاز خشک بر پیاز خام می‌پردازیم.

 

 1:  جذب آلودگی سریع

 

پیاز خام به دلیل رطوبتی که دارد، آلودگی محیط را سریع جذب می‌کند. این آلودگی می‌تواند شامل گرد و غبار، دود و سایر آلاینده‌ها باشد. استفاده از پیاز خام در غذا باعث می‌شود که این آلودگی‌ها وارد بدن شوند و سلامتی را به خطر بیاندازند.

 

 2:  بو گرفتن دست و لباس

 

پیاز خام دارای بوی تند و تیز است که به راحتی به دست و لباس می‌چسبد. این بو می‌تواند برای مدت طولانی باقی بماند و باعث آزار دیگران شود. استفاده از پیاز خشک این مشکل را برطرف می‌کند، زیرا پیاز خشک بوی کمتری دارد و به راحتی از دست و لباس پاک می‌شود.

 

 3:  پر شدن فضا از عطر تندی پیاز

 

بوی تند پیاز خام می‌تواند فضای آشپزخانه و حتی کل خانه را پر کند. این بو برای برخی افراد آزاردهنده است و می‌تواند باعث سردرد و سرگیجه شود. استفاده از پیاز خشک این مشکل را برطرف می‌کند، زیرا پیاز خشک بوی کمتری دارد و به راحتی پخش نمی‌شود.

https://t.ly/w80E3

https://is.gd/Lz93Op

 4:  جاری شدن اشک بر صورت

 

برخی افراد هنگام خرد کردن پیاز خام دچار اشک‌ریزی می‌شوند. این اشک‌ریزی به دلیل وجود ترکیبات گوگردی در پیاز است. استفاده از پیاز خشک این مشکل را برطرف می‌کند، زیرا پیاز خشک حاوی مقادیر کمتری از ترکیبات گوگردی است.

 

نتیجه‌گیری

 

با توجه به دلایل ذکر شده در این مقاله، پیاز خشک برتری‌های زیادی نسبت به پیاز خام دارد. پیاز خشک آلودگی کمتری جذب می‌کند، بوی کمتری دارد، پخش نمی‌شود و باعث اشک‌ریزی نمی‌شود. بنابراین، استفاده از پیاز خشک در آشپزی توصیه می‌شود.

 

مزایای پیاز خشک

 

علاوه بر مزایایی که در بالا ذکر شد، پیاز خشک مزایای دیگری نیز دارد. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

 پیاز خشک ماندگاری بیشتری نسبت به پیاز خام دارد.

 پیاز خشک قابل نگهداری در یخچال یا فریزر است.

 پیاز خشک برای پخت و پز سریع‌تر از پیاز خام است.

 پیاز خشک در انواع غذاها قابل استفاده است.

 

نحوه استفاده از پیاز خشک

 

پیاز خشک را می‌توان به صورت پودر، اسلایس یا چیپس استفاده کرد. پیاز پودر برای تهیه سوپ، خورش و انواع سس‌ها مناسب است. پیاز اسلایس برای تهیه سالاد، ساندویچ و انواع غذاهای سرخ‌شده استفاده می‌شود. پیاز چیپس برای تهیه چیپس پیاز، ترشی پیاز و انواع پیش‌غذا استفاده می‌شود.

 

جمع‌بندی

 

پیاز خشک یک جایگزین مناسب برای پیاز خام است. این ماده غذایی دارای مزایای زیادی نسبت به پیاز خام است و می‌تواند در انواع غذاها استفاده شود.

 

https://coub.com/b59915c478e7cb3d6130

https://giphy.com/channel/JemimaMariyah3

https://www.fanfiction.net/~jemimamariyah3

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/JemimaMariyah3

https://www.spreaker.com/user/17402299

https://justpaste.it/9uzpx

https://www.atlasobscura.com/users/jemimamariyah3

https://trello.com/u/jemimamariyah3

https://www.blogtalkradio.com/jemimamariyah3

https://www.reverbnation.com/artist/jemimamariyah3

https://www.viki.com/users/jemimamariyah3_840/about

معایب حفاظ درب کشویی

۸ بازديد

معایب حفاظ درب کشویی

 

یک اشکالی که به این حفاظ‌ها نسبت می‌دهند، برقی نبودن آن‌ها است. این باعث می‌شود که فاقد هشدار دهنده‌های دیجیتالی باشند. اما اگر با دقت توجه کنیم، این عیب می‌تواند بک مزیت نیز به حساب آید. چراکه حفاظ‌های آکاردئونی در نبود برق نیز امنیت درب‌ها را تأمین می‌کنند.

همانطور که در قسمت‌های قبلی گفتیم، تنوع در تولید حفاظ‌ها زیاد است. این خبر خوبی برای خریداران به شمار می‌رود. چراکه می‌توانند خرید خود را براساس سلیقه شخصی‌شان انجام دهند. این تنوع در طرح و رنگ حفاظ‌ها وجود دارد. این موضوع به شما کمک می‌کند رنگ و طرح آن را متناسب با درب انتخاب کنید. در این صورت ظاهر حفاظ در جلوه درب ساختمان تأثیر خواهد داشت.

حفاظ درب آپارتمان کشویی را می توان در مغازه های مختلف و حتی پاساژ ها نیز مورد استفاده قرار داد زیرا در هنگام باز و بسته شدن این حافظ های آهنی نیاز به فضای بسیار کمی دارند در نتیجه مشکلی برای رفت و آمد مشتریان در محیط های تجاری بوجود نخواهد آمد. درب آکاردئونی آهنی معمولا می تواند برای مکان های عمومی مانند بانک ها نیز بسیار کاربردی باشد زیرا در بانک ها نیز معمولا هم نیاز به درب هایی ضد سرقت و ایمن بوده و هم نیاز است تا فضایی از بانک را این درب ها اشغال نکنند. کاربرد های بسیار زیاد درب حفاظ ضد سرقت آکاردئونی باعث شده که میزان استفاده از این درب ها روز به روز بیشتر شود.

مدل های مختلف حفاظ پنجره ثابت

 

هر یک از این حفاظ ها دارای ویژگی ها و مزایای متفاوت از قبیل استحکام و قیمت و زیبایی منحصر به فرد هستند.

از عوامل تاثیرگذار در قیمت نرده ها طرح حفاظ، میزان فلز به کار برده شده و به طبع وزن آن و رنگ کاری و… می باشد. از مدل های نرده پنجره می توان به محافظ های مدرن، فرفورژه، سی ان سی و لوکس اشاره نمود.

حفاظ پنجره مدرن: به خاطر قیمت مناسب و طرح خاص آن از پرمتقاضی ترین حفاظ ها برای پنجره است که مشتریان زیادی دارد. معمولا این مدل از نرده ها از پروفیل های با ابعاد متفاوت با چینش افقی و عمودی ساخته شده است. که در عین سادگی می توان به طرح های زیبا و مینیمال با دربرگیری تمام سلایق رسید.

کاتالوگ حفاظ پنجره ثابت به خاطر ساده‌ترین حالت طرح آن از کم قیمت ترین حفاظ ها است. و همچنین علاوه بر طراحی ساده و زمان کمتر برای تولید و مصرف مواد اولیه کمتر نسبت به سایر مدل ها این محافظ را از گزینه های مناسب می سازد.

ویژگی‌ و انواع حفاظ دیوار

 

حفاظ‌ها از نظر جنس و یا طرح و شکل با یکدیگر تفاوت دارند، به همین دلیل می توانند قیمت‌های مختلفی نیز داشته باشند. افراد مختلف، با توجه به نوع محل مورد نظر می‌توانند حفاظ دیوار مد نظرشان را انتخاب کنند. حال سوال این است که این‌گونه حفاظ‌ها از چه ویژگی‌هایی برخوردار هستند؟ جنس‌های استفاده شده برای تهیه حفاظ دیوار می تواند به افزایش استحکام و مقاومت آن‌ها کمک کند. در واقع جنس‌های مختلف بکار رفته در حفاظ دیوار با یکدیگر فرق دارند و بنا به نوع استفاده در محل‌های گوناگون انتخاب می شوند.

ارتفاع‌های کاتالوگ حفاظ روی دیوار ها نیز بر اساس نوع کاربری آنها می‌تواند از 1 متر تا 1 متر و نیم متفاوت باشد. در واقع باید این موضوع را در نظر بگیرید که از حفاظ دیوار می خواهید در چه مکانی استفاده کنید. طبیعتاً برای خانه های بیرون شهر، اندازه های حفاظ‌ها باید بیشتر باشد. تراکم حفاظ دیوار نیز یکی دیگر از مواردی است که در تهیه حفاظ در نظر گرفته می‌شود. جدای از اینکه با افزایش تراکم حفاظ به هزینه ساخت آن اضافه می شود، می‌تواند در مستحکم بودن آن نیز کمک کند.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری رجانیوز