برترين وبسايت ارائه دهنده تجهيزات نفت و گاز

۵۰ بازديد

پتروسا، برترين وبسايت ارائه دهنده تجهيزات نفت و گاز

  • معرفي شركت

شركت پتروسپنتا آذر با نام تجاري پتروساكو با تكيه بر دانش متخصصان شركت و همچنين با تجربه‌اي قريب به 20 سال توانسته است نام نكويي در زمينه توليد، واردات و تامين تجهيزات نفت و گاز از خود برجاي گذارد.

nwyt_d1.jpg

  • لوله

بي ترديد خطوط لوله انتقال نفت و گاز از شريان‌هاي مهم اقتصادي كشور و از سرمايه‌هاي ارزشمند ملـي بـه شـمارمي‌روند. بنابراين لازم است مجموعه‌هاي كارفرمائي، پيمانكـاري و بهـره بـرداري احسـاس مسئوليت نموده و ازمحصولات و ادواتي استفاده كنند كه از پيشرفته‌ترين فناوري‌هـا برخوردار بوده و معتبرترين استانداردهاي روز دنيا را دارد.

يكي از بخش‌هاي اصلي تشكيل دهنده يك مجموعه طراحي پروژه‌هاي صنايع نفت و گاز و پتروشيمي، بخش پايپينگ مي‌باشد و لوله به عنوان  مهم‌ترين قسمت از مجموعه پايپينگ است كه بخش وسيعي از طراحي پروژه‌ها را  به خود اختصاص مي‌دهد و داراي انواع مختلفي است. بطور كل لوله‌ها در بخش صنعتي به دو دسته لوله‌هاي فلزي و لوله‌هاي غيرفلزي تقسيم مي‌شوند كه هركدام كاربردهايي متفاوت و متنوعي دارند. كه در ادامه تنها به بررسي ويژگي‌ها و كاربردهاي لوله‌هاي فلزي مي‌پردازيم.

  1. انواع لوله‌هاي فلزي
  1. لوله‌هاي فولادي ضد زنگ (Stainlss Steel)                                                      

اين نوع فولاد تركيبي از آلياژ آهن، كرم و نيكل مي‌باشد و بسته به ميزان كرم و نيكل موجود در فولاد از انواع متنوعي برخوردار است. در واقع تعداد زياد انواع و رده‌هاي فولاد ضد زنگ نشانگر آن است كه اين فولادها به طور وسيعي در صنايع مختلف كاربرد دارند.

با توجه به سختي فرآيند ساخت اين نوع فولاد  معمولا از قيمت بالايي برخوردار مي‌باشند، كه همين موضوع سبب گشته تا در پروژه‌هايي كه هزينه جزء پارامترهاي كم اهميت تلقي شود، بكار رود.

جالب است بدانيد در صورتي‌كه عمليات پرداخت سطحي بر روي لوله‌ها انجام گيرد اين لوله‌ها قابليت آن را دارند تا از نفود و رشد ميكروب‌ها جلوگيري نمايند و امكان استفاده در صنايع غذايي و آشاميدني را پيدا مي‌كنند.

از خصوصيات اين فولادها مي‌توان به مقاومت بالاي آن‌ها در برابر فشار، خوردگي و دماي بالا اشاره كرد.

  1. فولاد آلياژي (Low Temperature Carbon Steel)                                

فولاد آلياژي از كربن وآهن و برخي مواد و فلزات مانند سيليس، مولبيدن، منگنز و … با عيار بسيار پايين ساخته مي‌شود.

اين نوع از لوله‌هاي فولاد آلياژي به علت پايين بودن انبساط حرارتي آن‌ها نسبت به ساير فولادها بيشتر در خطوط گاز سرد و خشك مانندخطوط نيتروژن و سيالات سرد با فشار متوسط و بالا استفاده مي‌گردند.

  1. فولادهاي آلياژي كربن دار( Alloy Steel)

فولادهاي آلياژي كربن دار، آلياژهاي ديگـري از آهن هسـتند كه با افـزودن كربن، سـيليس و فلزاتي همچون مولبيدن، نيكل، واناديم، كرم و برخي ديگر از فلزات با عيار بالا ايجاد مي‌شود.

  1. لوله‌هاي فولادي

مزيت استفاده از لوله‌هاي فولادي به پارامتر مقاومت و هزينه نسبي بستگي دارد. اين نوع لوله‌ها  نسبت به پرتوهاي UV و محيط‌هاي با دماي زياد مقاوم هستند.

 از ديگر مزيت‌هاي اين نوع لوله‌ها مي‌توان به قابليت جوشكاري، مقاومت در برابر خوردگي، دوام و هزينه مناسب اشاره كرد.

  بطور كل لوله هـاي فولادي را بر اساس نوع ساخت به دو دسته لوله‌هـاي درزدار و لوله‌هــاي بدون درز تقسيم مي‌نمايند.

  1. لوله‌هــاي بدون درز

لوله فولادي بدون درز در اصطلاح به لوله مانسمان يا سيم لس (seam-less) معروفند. واژه «بدون درز» به معني عدم وجود درزهاي جوش است.

 در فرايند توليد اين دسته از محصولات از مقاطع فولادي اعم از شمش استفاده مي‌شود و پس از حرارت و كشش و ساير فرايندها به لوله فولادي تبديل مي‌شود.

همچنين از اين لوله‌ها معمولا در شرايطي استفاده مي‌شود كه دما و فشار افزايش مي‌يابند.

لوله‌هاي فولادي بدون درز در موارد مختلف در صنعت نفت و گاز به كار مي‌روند:

عمليات‌هاي بالادستي (لوله‌هاي نفتي) (OTCG)

عمليات‌هاي مياني (انتقال و توزيع سيالات مانند نفت، گاز، بخار، اسيدها، دوغاب‌ها)

عمليات‌هاي پايين دستي (لوله‌هاي فرايندي براي تصفيه نفت و گاز در محصولات مشتق شده)

كاربردهاي لوله كشي عمومي در زمينه تأسيسات

  1. لوله‌هاي درزدار

لوله‌هاي درزدار ((welded pipe،  به لوله‌هايي گفته مي‌شود كه از شكل‌دهي و جوش دادن ورق‌هاي فولادي با ضخامت‌ها و جنس‌هاي مختلف توليد مي‌شوند.

بدين صورت كه ابتدا ورقه‌هايي با ضخامت‌هاي متفاوت و بر پايه اندازه نهايي لوله برش داده مي‌شوند، سپس به دستگاه نورد منتقل شده  و بعد از آن درز به وجود آمده جوشكاري مي‌شود در واقع لوله بدون درز، از جوش دادن دو سر ورق فولادي ساخته شده و به همين دليل لوله به شكل يكنواخت نبوده و درزدار است.

لوله درزدار، داراي سختي زيادي هستند و مي‌توانند نيرو و فشار بالايي را تحمل كنند و با توجه به وزن كمي كه دارند بسيار مقرون به صرفه و اقتصادي هستند.

لوله‌هاي درزدار بر اساسي نوع روشي كه به واسطه آن ورق‌هاي فولادي به هم جوش داده مي‌شوند به دسته‌هاي جوشكاري الكتريكي، زيرپودري و ذوبي الكتريكي تقسيم مي‌شوند كه در ادامه به اختصار تشريح شده‌اند.

  • جوشكاري الكتريكي (Electric Resistance Welded)

 در فرآيند جوشكاري الكتريكي لبه‌هاي ورق در اثر حرارت يك  دستگاه جوش الكتريكي به حالت مذاب درآمده و به يكديگر جوش مي‌خورند، به لوله‌هايي كه بر اثر جوشكاري الكتريكي حاصل مي‌شوند به اختصار ERW گفته مي‌شود.

  • جوشكاري زيرپودري (Submerged Arc Welding)

 يكي از پركاربردترين روش‌هاي جوشكاري در صنعت است. در اين روش وقتي لبه‌هاي ورق با يكديگر نور مي شوند شكافي V شكل بين آن‌ها به وجود مي‌آيد كه با دستگاه جوش قوس الكتريكي شكاف را با زير پودرهاي مخصوص پر مي‌كند.

  • جوشكاري ذوبي الكتريكي  (Electric Fusion Welding) 

 از اين روش جوشكاري در توليد لوله درز مستقيم و يا درز مخفي استفاده مي‌شود. لوله‌هاي درزداري  كه به وسيله اين نوع جوش كاري توليد مي‌شوند به لوله هاي EFW معروفند.

  1. اتصالات فشار قوي

اتصالات فشار قوي دستهاي از اتصالات صنعتي هستند كه نقش مهمي در رشد صنايع مختلف از جمله نفت و گاز و پتروشيمي دارند.

 اگرچه اتصالات فشار قوي تجهيزات بسيار كوچكي هستند اما قلب صنايع انتقال سيالات محسوب مي‌شوند؛ اين اتصالات معمولاً از فولاد و آلياژهاي خاص ساخته ميشوند كه بسته به فشار سيال و اندازه ساير تجهيزات داراي انواع مختلفي هستند.

 از جمله اتصالات فشار قوي كه توسط شركت پتروسا تأمين و توليد مي‌گردد مي توان به انواع  زانويي (جوشي و دنده اي)، فلنج (كور، لبه دار، گلودارو ساكت)، سه راهي، درپوش، رابط و مهره ماسوره اشاره كرد.

 از آن‌جا كه جابه‌جايي اين سيالات همواره با فشار زيادي و درجه حرارت بالا صورت مي‌گيرد لازم است تا با بررسي دقيق ميزان جابه‌جايي از متناسب‌ترين نوع از اتصالات استفاده شود.

  • برخي از مشتريان ما

گروه مپنا، ماموت، شركت نفت ايرانول،گلوبال پترو تك و...

باتوجه به تنوع و پيچيدگي‌هاي صنعت نفت، گاز و پتروشيمي كارشناسان شركت آماده پاسخگويي به سوالات شما هستند. جهت مشاوره مي‌توانيد با شماره 86073350-021 و يا از طريق سايت info@petrosaco.com  با ما تماس حاصل نماييد.

آدرس سايت فارسي: petrosaco.com/fa

آدرس سايت انگليسي: petrosaco.com

 

دكتر تيكت | مرجع هوشمند خدمات گردشگري

۶۴ بازديد

با صفر كمتر !!!! به مسافرت داخلي و خارجي برويد !


دكتر تيكت | مرجع هوشمند خدمات گردشگري شامل : تور كيش | بليت هواپيما هاي داخلي و خارجي | بليت اتوبوس | بليت قطار | صادر كننده واچر هتل هاي داخلي و خارجي و تور هاي تركيبي و دلخواه يكي از مهم ترين و قديمي ترين و معتبر ترين سرويس هايي است كه بصورت اينترنتي در ايران مشغول خدمت رساني به مردم كشور عزيزمان ميباشد . دكترتيكت اميد دارد با پشتيباني 24 ساعته در 7 روز هفته بتوانيد نسبت به خريد بليط هواپيما در پروازهاي خارجي و پروازهاي داخلي و ، خريد بليط اتوبوس، رزرو هتل و بليط قطار بهترين و ساده ترين راهكار براي خريد هاي اينترنتي خدمات گردشگري و سفر شما را فراهم آورد.
https://drticket.ir

دكترتيكت تلاش دارد تا اولين گزينه شما مسافر گرامي در برنامه ريزي و حركت به سمت زيباترين محيطهاي جذاب گردشگري و تجاري در سراسر ايران و جهان باشد.

لازم به توضيح است : سايت جديد دكتر تيكت بر اساس نظر سنجي مشتريان محترم با امكانات و خدمات بيشتر آماده و به روز رساني گرديده در هنگام خريد به آدرس ( Drticket.ir ) سايت دقت فرماييد تا در دام كلاهبرداران و فريب كاران نيافتاده و متحمل خسارت نشويد.

ما دكتراي فروش تيكت داريم

وب سايت ما : https://drticket.ir 

 

جديدترين قيمت هاي ps4

۵۶ بازديد

جديدترين قيمت هاي ps4

امروز ميخوايم راجع به يه علاقه مندي جذاب كه خيليم طرفدار داره صحبت كنيم و در ادامه يه خبر خوب براي طرفدرادانش داريم.

موضوع امروز ما راجع به گيم و بازي و دغدغه هايي هست كه گيمرها براي خريد و فروش كنسول هاي بازيشون دارن و يا حتي خريد و فروش اكانت هاي بازي و از همه مهمتر تورنمنت هاي خفني كه همشون دوس دارن شركت كنن و ازشون باخبر بشن!!!

يه مدتيه كه يه اپليكيشن خيلي باحال اومده مخصوص گيمرها و داره بصورت تخصصي تو حوزه گيم فعاليت ميكنه. اسم اين اپليكيشن گيمباز هست و شما ميتونين از گوگل پلي اين اپ رو دانلود كنين و همينطور از سايت گيمباز ديدن كنين.

اپليكيشن گيمباز يه جاييه مثله ديوار اما تخصصي تر وفقط مخصوص گيمرها.

خوب حتما ميپرسيد يعني چي تخصصي تر؟

گيمباز اپليكيشني مخصوص گيمرها است. در گيمباز شما ميتوانيد بدون واسطه كالاي نو و يا دست دوم خود را براي فروش قرار بديد و يا تجهيزات مورد نياز گيم و آيتم هاي داخلي در گيم ها را بدون واسطه از فروشنده واقعي خريداري كنيد.

در ديوار گيمرها ميتونيد از آخرين تورنمنت ها با خبر بشيد و با تخفيف در آنها شركت كنيد.
در گيمباز به صورت رايگان به آگهي هاي تجهيزات گيمينگ ، دسترسي خواهيد داشت.
اگه به دنبال اكانت شاخ فورتنايت هستين و يا اكانت بازي هاي ديگه به راحتي و با مناسب ترين قيمت ميتونيد در اپليكيشن گيمباز با فروشنده ها در ارتباط باشيد.
با نصب اين برنامه از پلي استور مي تونيد كنسول بازي هايي مثل مثل ps4، ايكس باكس(xbox)  و نينتندو(Nintendo)  و بازي هاي پلي استيشن و... را براي فروش بگذاريد و يا با مقايسه قيمت ها، بهترين قيمت را انتخاب كنيد.
استفاده از خدمات گيمباز، مانند قرار دادن آگهي كاملا رايگان هست.
در گيمباز شما ميتونيد به راحتي گيفت كارت (Gift Card) براي اكانت پلي استيشن (PlayStation)، ايكس باكس (XBox) يا نينتندو(Nintendo) يا بازي هاي موبايل مثل كال آف ديوتي(call of duty)، كلش و يا فورتنايت(fortnite)  را خريد و فروش كنيد.

شما ميتوانيد جديدترين اخبار دنياي بازي و تورنمنت هاي گيم را از صفحه اينستاگرام گيمباز به آدرس @gamebuzz.official  دنبال كنيد.
اين برنامه به شما كمك ميكنيد تا با كمترين هزينه هميشه به روز باشيد.
اگر ميخوايد به قيمت كنسول بازي، قيمت ps4، قيمت پلي استيشن و قيمت ايكس باكس دسترسي داشته باشيد و مطابق نياز و هزينه خود بهترين كالا را انتخاب كنيد دانلود اين برنامه از پلي استور رو به شما پيشنهاد ميكنم.
در بخش روبداد بازي از آخرين تورنمنت ها و مسابقات بازي هاي آنلاين با خبر بشيد و يا از تخفيفات قرار داده شده در اين دسته استفاده كنيد.
اگر به تازگي وارد دنياي بازي هاي آنلاين شديد و ميخوايد به مراحل بالاتر دسترسي داشته باشين، ميتونيد از اكانت هاي بازي قرار داده شده براي فروش استفاده كنيد و يا آيتم هاي درون برنامه ها مثل جم(gem) ، اسكين(skin)  و يا سكه را خريداري كنيد و يا براي فروش بگذاريد.
گيمباز، ديوار بازي و كنسول ويژه گيمرها است.
در گيمباز خريد و فروش آسان و با امنيت را تجربه كنيد. راستي يه خبر ديگه اينكه اگر كار با گوشي براي شما دشوار هست ميتونيد به سايت گيمباز به آدرس بريد و از اين طريق به امكانات اپليكيشن دسترسي داشته باشيد.
شما ميتونيد با استفاده از اشتراك گذاري، آگهي خود و يا آگهي هاي ديگر را در شبكه هاي اجتماعي براي دوستان خودتون ارسال كنيد.
 

برخي مزاياي گيمباز:

  • درج رايگان آگهي
  • داراي دسته بندي هاي متنوع
  • راحتي و سادگي استفاده از برنامه
  • بك برنامه تخصصي براي گيمرها
  • پرطرفدارترين برنامه خريد و فروش بي‌واسطه گيمينگ در ايران

 

فيليموباكس» مي‌خواهد سهم استريمينگ روي تلويزيون را افزايش دهد

۵۷ بازديد

«فيليموباكس» مي‌خواهد سهم استريمينگ روي تلويزيون را افزايش دهد

«فيليموباكس» محصول جديدي از خانواده فيليمو؛ سرويس موفق اين روزهاي هلدينگ صبا ايده است كه روز گذشته (?? مرداد) از آن رونمايي شد. فيليموباكس در واقع اولين محصول سخت‌افزاري اين هلدينگ است كه به گفته محمدجواد شكوري مقدم، مديرعامل هلدينگ صباايده قرار است سهم استريمينگ روي تلويزيون‌‌‌هاي صفحه بزرگ كشور را كه در مقايسه با كشور‌هاي ديگر بسيار اندك است، افزايش دهد. آنطور كه شكوري مقدم به پيوست مي‌گويد در غياب شكل‌ نگرفتن بازار فروش باكس براي استريمينگ روي تلويزيون‌هاي هوشمند، آنها تصميم به ورود در اين بازار را گرفته‌اند.

شما مي‌توانيد براي خريد اندرويد باكس فيليمو يا اطلاع از آخرين قيمت اين محصول به سايت ديجي كالا مراجعه كنيد

به گزاش پيوست، فيليموباكس آنطور كه در جزييات امكانات آن آمده، قدرت پخش تصاوير با كيفيت 4K و پشتيباني از ?? فريم در ثانيه را دارد در طراحي اين دستگاه از پردازنده‌ي چهار هسته‌اي و ?? بيتي AMLogic S905X2 دو گيگاهرتزي و حافظه RAM از نوع DDR4 و ?? گيگابايت حافظه داخلي EMMC براي بهره بردن از عملكردي سريع و با ثبات استفاده شده است. وضوح بالاي تصاوير، سرعت بالاي پردازش و نمايش ويديوها، جست‌وجوي صوتي از طريق كنترل بلوتوث و از راه دور، امكان بهره‌گيري از سرويس‌هاي گوگل از جمله دستيار گوگل و پلي‌استور گوگل و همچنين دسترسي به تمام محتواهاي سرويس وي‌اودي فيليمو با يك سال اشتراك رايگان از جمله ويژگي‌هاي اين دستگاه تازه عرضه شده به بازار است.

اين دستكاه حالا براي پخش تمام محتواي فيليمو روي تلويزيون‌ با قيمت ??? هزار تومان در اختيار كاربرانش قرار مي‌گيرد. قيمت اين محصول در كنار جاي نگرفتن گسترده استفاده از دستگاه‌هاي باكس در سبد خانواده‌ها اين سوال را ايجاد مي‌كند كه چرا فيليمو به سمت توليد باكس مخصوص خود رفته است.

 

فيليموباكس با اشتراك يك ساله رايگان فيليمو با قيمت ??? تومان به فروش مي‌رسد

محمدجواد شكوري مقدم، مديرعامل هلدينگ صباايده در مورد دليل رفتن فيليمو به سمت توليد باكس مخصوص خود به پيوست گفت: «دليل اين اتفاق كاملا روشن است. آمارها نشان مي‌دهد سهم استريمينگ كشور روي تلويزيون تنها ?? درصد است و اين در حالي‌ است كه در دنيا اين سهم بين ?? تا ?? درصد گزارش شده است. اوضاع استفاده از باكس براي استريمينگ در دنيا خوب است اما در ايران چندان به آن توجه نشده و بازار خوبي براي فروش آن شكل نگرفته است. به همين دليل ما تصميم گرفتيم كه توليد و استفاده از باكس براي استريمنيگ روي تلويزيون را گسترش دهيم.»

درحالي محصول سخت‌افزاري فيليمو روانه بازار شده كه براساس ادعاي شكوري استفاده از باكس چندان در ايران با استقبال همراه نشده است، در اين شرايط اين سوال پيش‌ مي‌آيد كه چگونه قرار است از باكس فيليمو با قيمت ??? هزار تومان استقبال شود. شكوري در پاسخ به اين سوال توضيح داد: «براي اين از باكس استقبال نشده كه بازار آن در كشور شكل نگرفته از سمت ديگر قيمت اين محصول به خاطر امكانات قابل قبولي كه دارد در مقايسه با محصولات ديگر بازار بسيار منطقي و مناسب است و ما محصولي را در اختيار كاربران مي‌گذاريم كه در مقايسه با محصولات ديگر اين بازار هم از نظر قيمتي و هم از نظر كيفيتي مناسب است.»
او ادامه داد: «حتي در اين زمينه مي‌توانم با توجه به پشت سر گذشتن مراحل آزمايشي استفاده از اين باكس بگويم كه كاربران تجربه بسيار متفاوتي از تماشاي فيلم و سريال از طريق باكس فيليمو  را روي تلويزيون تجربه خواهند كرد؛ هم از نظر كيفيتي هم از نظر محتواي غني كه در اختيار دارند.»

اما فيليموباكس آنطور كه مديرعامل هلدينگ صباايده مي‌گويد در چين توليد مي‌شود ولي در برنامه‌هاي آينده اين هلدينگ در نظر دارد تا خط توليد اين محصول را در داخل نيز راه‌اندازي كند تا تعداد بيشتري دستگاه و با قيمت مناسب‌تري در اختيار مصرف‌كنندگان قرار بگيرد.

شكوري در پاسخ به اين سوال كه با توجه به نداشتن تجربه اين مجموعه در بخش بازار سخت‌افزار كار فروش و پشتيباني از اين محصول براي آنها سخت نخواهد بود گفت: «در زمينه فروش و پشتيباني از اين محصول با يكي از شركت‌هاي همكار خودمان مسائل را پيش‌ مي‌بريم كه در اين زمينه سابقه خوب و قابل قبولي دارد.» شكوري تاكيد مي‌كند كه آنها اصراري براي ورود به اين بخش بازار سخت‌افزار نداشته‌اند و اگر بازار توليد يا فروش باكس در ايران رونق داشت آنها با بازيگراني كه در اين عرصه محصولات با كيفيت و استانداردي داشتند قرارداد همكاري منعقد مي‌كرد.


لينك منبع