شهرنت / اپليكيشن شهرنت

۲۴ بازديد

شهرنت / اپليكيشن شهرنت

مشتريان مي توانند بدون حضور در شعب بانك و از طريق مراجعه به اين كيوسك ها كه برخي به صورت 24 ساعته فعاليت دارند از خدماتي نظير:

  1. امكان تعويض كارت هاي بانكي در پيشخوان ها
  2. امكان صورت حساب هاي بانكي و گواهي تمكن مالي به وسيله دستگاه هاي VTMوRTM
  3. ارائه خدمات صندوق امانات بانك شهر
  4. امكان ارائه دستگاه هاي كارت خوان(POS) بانك شهر به صاحبان مشاغل توسط راهبران
  5. صدور آني كارت هديه،
  6. دسترسي به خدمات اينترنتي بانك شهر
  7. خدمات مبتني بر كارت
  8. امكان وصول چك هاي بانك شهر در هر ساعت از شبانه روز
  9. ارايه صورت حساب بانكي با مٌهر خيس به مشتريان در پيشخوان‌هايي كه داراي دستگاه‌هاي خودبانك (VTM) و ( RTM) هستند،مشتريان با مراجعه به پيشخوان هاي مستقر بانك شهر در سراسر كشور امكان دريافت صورتحساب بانكي با مهر چاپي بانك ويا به اصطلاح مهر خيس بانكي كه در شعب بانك پس از پايان عمليات بانكي بر روي صورتحساب هاي مشتريان درج مي گردد را دارا مي باشند.
  10. سرمايه گذاري در صندوق گنجينه زرين و امكان دسترسي به اطلاعات حساب در هر ساعت از شبانه روز از طريق پيشخوان هاي شهرنت بانك شهر
  11. واريز وجه به حساب و ساير خدمات قابل ارائه بر روي خودپردازها استفاده كنند و در صورت بروز هر گونه مشكل در لحظه و از طريق ارتباط صوتي/ تصويري زنده با سامانه مركز تماس مشتريان اقدام به طرح سوال و رفع مشكلات مربوطه كنند.
  12. شارژ كارت شهروندي (City Pay) از طريق دستگاه هاي وب كيوسك (Web Kiosk)

 

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

بانك شهر با همكاري شركت توسعه و نوآوري شهر با تهيه زيرساخت سخت‌افزاري و نرم‌افزاري مناسب امكان ارائه خدمات بانكي الكترونيك را بانام شهرنت ميسر ساخته است. اين ابزارها با توجه به نيازهاي كاربران به‌گونه‌اي طراحي‌شده تا با فراهم آوردن كانال‌هاي ارتباطي مختلف همانند رايانه، تلفن همراه و مانند آن‌ها نيازهاي گوناگون شمارا برآورده نمايد. بانك شهر در راستاي ارائه خدمات خارج از شعب خود، تحت پوشش اولين شعبه مجازي بانك شهر اقدام به ايجاد پيشخوان‌هاي شهرنت كرده است.

گسترش روزافزون تعداد پيشخوان‌ها، تعداد راهبران و تجهيزات آن‌ها و ضرورت فعاليت مستمر شبانه‌روزي جهت ارائه بهترين خدمات به شهروندان، مستلزم سازماني منسجم و كارآمد است بنام شركت توسعه ونوآوري شهر كه به‌طور مستقل و با همكاري و بهره‌گيري از نيروهاي تخصصي و كارشناسان خبره در آن وبه‌عنوان طراح و مجري پروژه پيشخوان‌هاي شهرنت است، به كار مي‌پردازد.

كيوسك‌هاي بانكداري الكترونيك موسوم به «پيشخوان‌هاي شهرنت» جهت تحقق هدف ارائه خدمات شبانه‌روزي خارج از شعبه طراحي و راه‌اندازي شده است. خدمات ارائه‌شده در كيوسك‌هاي شهرنت به شما مشتريان عزيز كمك مي‌كند تا بدون حضور در شعب بانك و از طريق مراجعه به اين كيوسك‌ها كه به‌صورت 24 ساعته فعاليت دارند از خدمات بانكي بهره‌مند گرديد. يكي از خصوصيات منحصربه‌فرد اين پروژه در مقايسه با پروژه‌هاي مشابه امكان استقرار كيوسك‌ها در محيط‌هاي پررفت‌وآمد و مكان‌هاي ويژه خارج از شعبه است. ازجمله اين مكان‌ها مي‌توان به پايانه‌ها، فرودگاه‌ها، حاشيه ميدان‌هاي شهر، پارك‌ها و مجتمع‌هاي تجاري واداري اشاره كرد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.